donderdag 3 maart 2011

Monsterlijk

Droomde onlangs dat ik achtervolgd werd. Droom ik wel vaker, ik ben zo dikwijls op de vlucht voor weet ik veel wat. Deze keer liep ik door een straat die helemaal verlaten leek, de rolluiken van de huizen waren dicht, er was niemand op straat, er stonden nergens auto's geparkeerd. Het was zo heet dat de lucht zinderde boven het asfalt. Ik zag het beest naderen aan een onmogelijk tempo. Nog nooit had ik zo'n gigantische slang gezien. Het leek wel een draak zonder poten, met een lijf zo dik als een boom, en minstens tien meter lang. Zijn slagtanden blikkerden in het harde licht, en hij siste boosaardig, bek wijd open, zonder twijfel niet van plan me te laten gaan. Ik rende voor mijn leven, wetende dat ik geen kans maakte. Nergens kon ik schuilen, ik had niets om me te verdedigen.

Toen ik dit Lily vertelde was haar reactie: "Da's ook wel een fallussymbool om U tegen te zeggen dadde!"

Help.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten